Page 55 - 81 Çalıkuşu YOZGAT Kasım
P. 55
55
5395 sayılı Ço-
cuk Koruma Kanunu
Danışmanlık Tedbiri
Kararlarının uygulan-
ması, okul rehberlik
planları, Liselere Ge-
çiş Sınavı (LGS), Yük-
seköğretim Kurumları
sınavı (YKS) ve öğ-
renci, öğretmen ve veli
odaklı çalışmaların da
görüşüldüğü toplan- hiz-
tıda son zamanlarda met-
çocuk ve ergenlerde lerinde
uygulama etkinliği ar- rehberli-
tan ve bu sebeple lite- ğin önleyici
ratürde yerini alan Bi- işlevinin önemine
lişsel Davranışçı Terapi vurgu yapıldı. Bireyin
(BDT) uygulamaları kendisiyle, diğer kişi- psi-
hakkında da eğitim ve- lerle ve gelecekle ilgili kolojik danış-
rildi. manlara eğitim verildi.
bilişlerinin duygu ve
davranışlarını etkiledi-
Yozgat Bozok Bozok Üniversitesi,
Üniversitesi, Eğitim ğini varsayan; hem ye- Eğitim Fakültesi, Reh-
tişkinlerde hem de ço-
Fakültesi, Rehberlik ve cuk ve ergenlerde; etkisi berlik ve Psikolojik
Psikolojik Danışman- ispatlanmış, aktif, kısa Danışmanlık ana bilim
lık ana bilim dalı öğ- süreli, problem odaklı, dalı öğretim üyesi Dr.
retim üyesi Dr. Ahmet güvenli ve etkili bir psi- Ahmet Çağlar Özdo-
Çağlar Özdoğan tara- koterapi yöntemi olan ğan'a ve eğitime katılan
fından verilen eğitimde Bilişsel Davranışçı Te- Rehber Öğretmenleri-
okul temelli rehberlik rapi (BDT) konusunda mize teşekkür ederiz.
ve psikolojik danışma
YOZGAT IL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ