Page 4 - 81 Çalıkuşu Yozgat Mart
P. 4

.
                                                              -
                                                                             -
                                          Yozgat Il Milli Egitim Müdürlügü

                    ELDE VAR



               MATEMATİK





              3 yabancı 8 Türk ortağı bulunan e-Twinning      katılımcılar oynayarak hem eğlenecek hem
              projesi ‘‘Elde Var Matematik’’ projesine Şehit   öğrenecektir.
             Mücahit ERBAŞ İmam Hatip Ortaokulu’ ndan
               Nagihan YAZIR ve öğrencileri katıldı.          HEDEFLER:
                  Ürdün,Romanya,Hırvatistan,Türkiye           -Problem çözme becerilerinin geliştirilmesi
           olmak üzere dört ülkenin işbirliğiyle yürütülen  -Öğretim müfredatında yer alan kazanımları
           proje, Türkiye’ de de                              yaparak yaşayarak, keşfederek, işbirliği içerisinde
           İstanbul,  Sakarya,  Kastamonu,  Giresun,  Batman,  somut ve anlamlı öğrenmeler sağlamak
           Hakkari, Yozgat toplam 7 ilden 7 okul tarafından  -Teknolojiyi aktif ve güvenli kullanma becerileri
           devam ettiriliyor.                                 sağlayarak web 2 araçlarını kullanmayı öğrenmek
                                                              -Kodlama ve  robotik  alanlarının  öğrencilere
           PROJENİN AMACI:                                    gösterilmesi
                  Matematiği    eğlenceli   hale   getirmek   -Eğlenerek matematik öğrenmeyi öğrencilere bir
           projemizin ilkesidir. ‘‘Matematik, zor ve karmaşık  felsefe olarak kazandırarak matematiğe olan ön
           bir derstir’’ algısını yıkarak etkileşimli ortamlar  yargılarını kırmak
           oluşturmaktır.                                     -Eğitim ortamlarının iyileştirilmesi
                                                              -Öğrencilerin    zihninde     okul    ortamının
                  Projemizde    web2     araçlarının  etkili  sadece dört duvar arasından ibaret olmadığını
           kullanılması, yarışmalar, etkinlikler, akıl ve zeka  eğlendikleri,oynadıkları ve severek öğrendikleri
           oyunları  yer  almaktadır.  Bu  proje    sayesinde  etkileşimli ortamlar olarak kalıcı bir iz bırakmak.










































        4
   1   2   3   4   5   6   7   8   9